Politica de returnare și rambursare

Am dezvoltat această politică pentru a ne asigura că sunteți pe deplin informat cu privire la metodele și procedurile noastre de rambursare și returnare. Această politică se aplică țării (România).

POLITICA DE RETUR 14 ZILE

Dacă doriți să returnați un articol pentru rambursare, vă rugăm să ne anunțați prin e-mail la contact@bestsells.ro în termen de 14 zile de la livrare. Dacă ați găsit un produs defect, vă rugăm să ne trimiteți o fotografie a unui produs deteriorat. Vom trimite apoi curierul să ridice articolul pentru tine. Suportăm costurile totale ale cazului. Vă vom trimite un articol nou fără costuri suplimentare și dacă nu mai aveți nevoie de articol, vă vom rambursa întreaga sumă a comenzii pe cardul pe care l-ați folosit la cumpărături. Dacă ați comandat greșit produsul și doriți să îl schimbați, veți fi responsabil pentru costurile de transport pentru retur.


Conditii de returnare si rambursare:
Adresa expeditorului
BEST SELLS
Str DOICESTI 28 CAMERA NR.3, Voluntari, Ilfov, 077190


Produsul nu trebuie folosit. Imediat ce primim produsul, vom rambursa suma comenzii. pe cardul pe care l-ați folosit la cumpărare.

PROCESUL DE RETUR
Pentru a iniția o retur, vă rugăm să ne contactați la contact@bestsells.ro sau să sunați la (+40) 0737995392. Dacă returnarea dvs. este acceptată, vă vom trimite o etichetă de retur și instrucțiuni despre cum și unde să mergeți. trimite-ți pachetul. Articolele returnate la noi fără a trimite mai întâi o cerere de retur nu vor fi acceptate.

PRODUSE SAU PROBLEME DETERMINATE ȘI GREȘITE
Vă rugăm să verificați comanda la primire și să ne contactați imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă primiți articolul greșit, astfel încât să putem evalua și rezolva problema. Pentru a returna produsul, trebuie să ne contactați e-mailul.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

SCHIMBURI
Schimbăm doar produse deteriorate, produs greșit, dimensiune greșită sau defecte. Dacă doriți să schimbați un articol, vă rugăm să ne contactați la contact@bestsells.ro sau să ne sunați la (+40) 0737995392.

COSTURI SUPLIMENTARE
Nu percepem costuri de reaprovizionare pentru returnări.


Rambursări (dacă este cazul)
Odată ce returnarea dvs. a fost primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei de plată inițiale într-un anumit număr de zile.

Perioada de rambursare:

Este nevoie de 5-7 zile lucrătoare pentru ca clientul să-și primească banii înapoi. Vom rambursa banii pe cardul clientului după primirea bunurilor.

Vă rugăm să rețineți că vom rambursa banii pe cardul clientului imediat după primirea bunurilor. Cu toate acestea, banca lor durează de obicei 5 până la 7 zile lucrătoare pentru a procesa rambursarea și a o depune în contul de card de credit al clientului.


Rambursări întârziate sau lipsă (dacă este cazul)
Dacă nu ați primit încă o rambursare, vă rugăm mai întâi să vă verificați din nou contul bancar. Vă rugăm să contactați compania dvs. de card de credit. Poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și nu ați primit încă rambursarea. Anunțați-ne prin e-mail la contact@bestsells.ro sau sunați-ne la (+40) 0737995392.

 

Adresa:
BEST SELLS
Societatea operează sub numele BEST SELLS SRL, înregistrată în România.
Adresa sediului social: Str DOICESTI 28 CAMERA NR.3, Voluntari, Ilfov, 077190
Telefon: (+40) 0737995392
E-mail: contact@bestsells.ro
Cod unic de înregistrare: 50517721
Regul Comertului Nr: J2024020677004
IBAN: RO30BTRLRONCRT0688657601
Cod NACE: 4791
Banca: BANCA TRANSILVANIA SA

Pentru orice întrebări, nu ezitați să ne contactați.
Best Sells garantează că va răspunde în termen de 24 de ore la orice întrebări sau solicitări speciale.
Asistență telefonică și prin chat live: luni - vineri: 9:00 - 17:00
Sat - Închis
Soare - Închis